Oddelenia v Heureke

Produkt

Produktové oddelenie sa stará o to, ako celá Heureka v Českej a Slovenskej republike funguje. Hľadáme najjednoduchšiu cestu ako ku koncovému užívateľovi, tak aj e-shopom a výrobcom. Cieľom "produkťákov” je, aby sa užívatelia vyznali v tom, ako najlepšie nakúpiť na internete a hlavne pre nich bolo nakupovanie zábavou.

Ako produktové oddelenie funguje?

Produktové oddelenie vytvára spoločne s ostatnými oddeleniami produktovú stratégiu. Definuje ciele a na tomto základe potom vytvárajú a spravujú jednotliví Product Owneri Road mapu, teda zoznam priorít, ktoré nás čakajú. Každý Product Owner zodpovedá za svoje projekty a snaží sa ich spravovať a odbavovať čo najlepšie a najrýchlejšie spoločne s tímom developerov. Úloha Product Ownera je jedna z najťažších v každej firme, pretože je na neho vyvíjaný tlak zo strán všetkých oddelení a je iba na ňom, aby určil prioritu úloh. Toto samozrejme musí poriadne odôvodniť a odkomunikovať, vždy je totiž omnoho väčší dopyt, než sa reálne stihne odbaviť. Súčasťou tímu sú tiež experti na SEO, UX apod.

Zákaznícky servis

Primárnou úlohou oddelenia je podpora pre e-shopy a starosť o obchodný model Heureka Košíku.

Zaisťujeme kompletnú podporu zákazníkom nakupujúcim cez Košík priamo na Heureke, aktívne oslovujeme obchody, ktoré splňujú naše požiadavky, aby sa zapojili do modelu Košíku a s tými zapojenými ďalej spolupracujeme. Ďalej kontrolujeme dáta, ktoré nám e-shopy zasielajú (cena, dostupnosť produktov, správne fungovanie služby Overené zákazníkmi či podozrivé recenzie na Heureke).

Obchod

Obchodné oddelenie zodpovedá za príjem z reklamy a stará sa o najvýznamnejších obchodných partnerov a e-shopy, ktoré pôsobia na Heureke.

Obchodné oddelenie zaisťuje?

  1. Príjmy z reklamných aktivít od:
    1. priamych klientov
    2. mediálnych agentúr
    3. bannery
    4. značky (ProductAds, Kútik značiek);
  2. key account management pro TOP shopy;
  3. špeciálne projekty – netechnické kategórie (fashion), vernostný program.

Marketing

Oddelenie, ktoré sa stará o propagáciu Heureky. Jeho cieľom je neustála podpora značky Heureka a rozširovane povedomia o aktivitách spoločnosti medzí odbornou i širokou verejnosťou. Využívame k tomu kombináciu rôznych nástrojov komunikácie.

Čo u nás marketing zaisťuje?

  • Brand, teda prípravu a realizáciu kampaní, e-mailing, správu sociálnych sietí (Facebook, Twitter atď.), DTP grafiku a copywriting;
  • komunikáciu (externí i interní);
  • výkonnostný marketing –-  Adwords, Sklik, RTB, Facebook, analytiku;
  • affiliate program.

Content

Content sa stará o zaradenie ponúk obchodov do katalógu Heureky a ich čo najlepšiu prezentáciu užívateľovi tak, aby sa podľa parametrov, obrázkov a ďalších informácii mohol jednoducho a rýchlo nájsť to, čo hľadá.

Ako content funguje?

Po načítaní dátového balíčku prostredníctvom XML feedu od obchodov párujeme kategórie do nášho katalógu a integrujeme jednotlivé ponuky na produktové karty.

Každému produktu sa potom snažíme vyplniť parametre, vytvoriť peknú galériu a popis. Pre každú kategóriu vytvárame nákupného radcu a pomáhame v poradni.

Hľadáme chyby a opravujeme ich.

Vývoj

Vyvíja funkcie, ktoré navrhne produkt, rozvíja funkcie, ktoré potrebujú ostatní a dbá na rýchlosť a stabilitu Heureky.

Ako vývoj funguje?

Používame agilné metodiky vývoja. Prevažne scrum, v ktorom sa sústredíme na stabilné a čo najlepšie odhadnuteľné tempo.

Vývoj sídli v Liberci a Prahe. Všade vyvíjame niečo iné, ale dohromady to všetko dá Heureku.