Aj smartfón, aj tablet vlastní 22 % mladých ľudí navštevujúcich e-shopy

 
Bratislava 10. júla 2014 – Popularita a dostupnosť inteligentných elektronických zariadení medzi ľuďmi do 20 rokov je výrazná a kontinuálne rastie. Aj smartfón, aj tablet dnes vlastní takmer štvrtina mladých navštevujúcich internetové obchody. Iba inteligentný telefón vlastní navyše ďalších 51 % a iba tablet 6 % opýtaných.
 
Vyplýva to z prieskumu, ktorý na vzorke takmer 2.000 respondentov nakupujúcich na internete urobila výskumná agentúra NMS Market Research a nezávislý nákupný radca Heureka.sk, ktorý porovnáva vyše 7.000 domácich e-shopov, ich tovary a ceny.
 
„Na nakupovanie cez internet využíva inteligentný telefón či tablet 13 % opýtaných vo veku do 20 rokov. Tovar si však na týchto zariadeniach prezerá a vyberá ďalších približne 27 %,“ hovorí riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský.
 
„Mladí ľudia cez mobil či tablet najčastejšie prezerajú a nakupujú oblečenie, mobilné telefóny, počítačové hry, knihy a lístky na vlak či autobus,“ hovorí riaditeľ Heureka.sk Tomáš Braverman a dodáva, že nákup lístkov môže časom oslabnúť, ak sa bezplatné cestovanie vlakom, ktoré študentom sľúbil premiér Robert Fico, stane i skutočnosťou.