Cez mobil nakupuje 16 % zákazníkov e-shopov, takmer dve tretiny z nich sú muži

 
Inteligentné telefóny používa na Slovensku na nakupovanie cez internet približne 16 % zákazníkov e-shopov. Ďalších 25 % návštevníkov internetových obchodov používa smartfón pri výbere tovaru.
 
Vyplýva to z prieskumu, ktorý na vzorke takmer 2.000 respondentov nakupujúcich na internete urobila výskumná agentúra NMS Market Research a nezávislý nákupný radca Heureka.sk, ktorý porovnáva vyše 8.000 domácich e-shopov, ich tovary a ceny.
 
„Spomedzi návštevníkov e-shopov nakupujúcich cez inteligentný telefón tvoria muži až 63 %,“ hovorí riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský a dodáva, že takmer tretina nakupujúcich sa nachádza vo vekovej kategórii od 21 do 30 rokov.
 
„Počet ľudí nakupujúcich na internete cez smartfón bude rásť priamo úmerne s rastom investícií e-shopov do funkcionality ich web stránok, ako aj so zjednodušením platobných mechanizmov,“ uzatvára riaditeľ Heureka.sk Tomáš Braverman.