Komunikáciu Heureky na Slovensku zastreší PRime time

Komunikáciu a media relations portálu Heureka má na Slovensku od začiatku marca v rukách agentúra PRime time.

„Agentúra PRime time nás oslovila kreatívnym a komplexným riešením komunikácie. Ich prístup a filozofia sa plne zhodujú s našimi predstavami o agentúre, a tak sa tešíme na spoluprácu,“ hovorí Pavla Tomsová, PR manažérka nákupného portálu Heureka pre Česko a Slovensko. „Veríme, že pomôžeme novou komunikáciou upevniť  dominantné postavenie Heureky na slovenskom trhu,“ dodal Managing Director agentúry PRime time Martin Mazag.


Heureka je najväčší nezávislý nákupný radca a online porovnávač cien na Slovensku aj v Českej republike. Porovnáva milióny produktov z tisícok internetových obchodov. Heureka pôsobí na Slovensku od roku 2007. Je súčasťou globálnej technologickej skupiny OCS Naspers. Agentúra PRime time vyhrala tender, v ktorom si portál Heureka vyberal svojho PR zástupcu pre slovenský trh. Heureka svoje produkty a portfólio neustále rozširuje a vylepšuje, s čím súvisí aj potreba rozvíjania komunikácie smerom k slovenským spotrebiteľom.


Agentúra PRime time bola založená v roku 1998. O dva roky neskôr sa stala členom Asociácie PR agentúr na Slovensku (APRSR). Od svojho vstupu do tejto asociácie patrí medzi TOP 5 agentúr podľa prijatých honorárov. Od roku 2005 je PRime time súčasťou medzinárodnej siete PR agentúr Weber Shandwick.