Bannerová reklama

Využite bannerovú reklamu na stránkach, ktoré patria medzi najnavštevovanejšie na slovenskom internete. Na Heureke nájdete tieto reklamné formáty:

  • Leaderboard 970x100 px
  • Skyscraper 160x600 px
  • Wallpaper 970x310 px
  • Showcase 654x250 px
  • Sticky 200x200 px
  • Podval 1920x600 px (responzívne)

Technická špecifikácia reklamných formátov

Flash / Image

  • Podklady dodávajte min. 2 dni vopred.
  • Obrázok alebo Flash v správnej veľkosti požadovaného formátu a s kontrastným ohraničením okraja 1 px.
  • Dátová veľkosť kreatívy by nemala presiahnuť 50Kb, výnimočne môže byť väčšia,  max. však do 80 Kb.
  • Akceptujeme komprimované obrázky typu JPG, JPEG, GIF, PNG a filmy typu Flash SWF.
  • Logo inzerenta nesmie byť umiestnené v bannery Leaderboard (TOP) na ľavej strane, teda nad logom Heureky.

Definícia prekliku FLASH

ActionScript 2:

on (release) {
if (!_root.clickthru && _root.clickTag) {
_root.clickthru = _root.clickTag;
};
if (!_root.clickTarget) {
_root.clickTarget = “_blank“;
};
getURL (_root.clickthru, _root.clickTarget);
}

ActionScript 3:

var clickT:Object = root.loaderInfo.parameters;
var Adbutton = root.AdbuttonJmeno; //plna cesta k objektu tlačítka
if (!clickT.clickthru && clickT.clickTag) {
clickT.clickthru = clickT.clickTag;
};
if (!clickT.clickTarget) {
clickT.clickTarget = “_blank“;
};
Adbutton.addEventListener(MouseEvent.CLICK, AdClick);
function AdClick (e:MouseEvent) {
navigateToURL (new URLRequest(clickT.clickthru), clickT.clickTarget);
}

Bannery vo formáte HTML5

Jedná sa o HTML fragment, ktorý bude do stránky vložený pomocou iframe a môže obsahovať HTML, CSS i JavaScript.

Interaktivita a animácia v rámci kreativity môže byť dosiahnutá napríklad pomocou tzv. CSS transitions, poprípade pomocou zmeny štýlov riadených JavaScriptom. Animáciu pomocou technológie canvas neodporúčame, kvôli nutnosti pevného rozmeru canvasu.

Dátová veľkosť HTML vrátane prípadných médií by nemala presiahnuť 80Kb. Média môžu byť načítané aj z externých zdrojov za predpokladu, že nenarušujú bezpečnosť užívateľa a nie sú akokoľvek explicitné. V opačnom prípade si vyhradzujeme právo banner odmietnuť či vypnúť.

Správnosť zobrazenia v jednotlivých majoritných prehliadačoch zaisťuje výrobca!

HTML 5 bannery sa testujú v týchto prehliadačoch:

  • Internet Explorer (10)
  • Mozilla Firefox (19)
  • Google Chrome (25)
  • Safari (6) 

Definícia prekliku

Meranie preklikov je realizované cez nížšie uvedený javascriptový kód za predpokladu, že všetky anchory (tagy a elementy) majú nastavený atribút „href“. Tento kód je nutné vložiť pred uzatvárací tag </body>.Target odkazov nemusí byť nastavený a je dodatočne nastavovaný preklikovým skriptom defaultne na „_blank“.

JavaScript

<script type="text/javascript" language="javascript"> try{var _anchors=document.getElementsByTagName('a');var _url=window.location.href;var _urlParams=_url.split(/\?(.+)/g);if(_urlParams.length>1){_urlParams=_urlParams[1];var keys=_urlParams.split('&');console.log(keys);keys.forEach(function(a){var b=a.split('=');var c=b[0].toLowerCase();var d=decodeURIComponent(b[1]);console.log(b);if(/clicktag|clickthru/ig.test(c)){console.log(true);for(var i=0;i<_anchors.length;i++){_anchors[i].setAttribute('href',d);_anchors[i].setAttribute('target','_blank')}}})}}catch(err){console.warn(err)} </script>

Technická špecifikácia formátov Sticky square a Podval

Sticky square:

- rozmery 200x200px

- max. dátova veľkosť obrázku je 50kb pre html5 celkovo až do 100kB

- inak platia rovnaké pravidla ako pri štandardnom formáte

Podval:

- potrebné rozmery obrázku 1920x600px

- pre tento formát sú akceptované iba obrázky jpg, png, gif

- max. dátová veľkosť obrázku je 150kb

Bannery Sticky square a Podval je možné cieliť rovnako ako u formátov Leaderboard, Skyscraper a Wallpaper.

Bannery Sticky square a Podval sa na Heureke nezobrazujú v Heureka Košíku, Administrácii e-shopu, Nápovede pre e-shopy a na Homepage.

 

E-shopy

Nie je Váš e-shop na Heureke dostatočne vidieť? Zviditeľnite ho prostredníctvom našich nástrojov a vyťažte zo spolupráce maximum:

  • PPC režim
  • Oranžový box v detailoch produktov
    • Na základe biddingu môžete Vašu ponuku zvýrazniť na najviditeľnejšej pozícii,v oranžovom boxe určenom maximálne pre 4 e-shopy.
    • Čo je k tomu potrebné? Vlastniť certifikát Overené zákazníkmi, čo najlepšie hodnotenie, konkurencieschopnú cenu, vynikajúcu dostupnosť produktu a byť zapojený v biddingu.

Značky

Značkám ponúkame v rámci projektu Kútik značky špeciálnu microsite, ktorá na Heureke prezentuje kompletný sortiment produktov na jednom mieste. Výhodou je možnosť upozorňovať na novinky alebo najpredávanejšie produkty značky. Naviac podporuje vnímanie, znalosť a lojalitu k značke. Značky tiež môžu označiť svojich overených predajcov certifikáciou Autorizovaný predajca.

Príprava Kútiku značky:

  • pre prípravu kútiku značky si potrebujete stiahnuť PSD šablónu
  • PSD šablóna obsahuje pozície pre TOP banner veľkosti 991x400px a zároveň pre pozadie
  • pre TOP banner (991x400px) je možné mať až 4 slidy, ktoré môžu mať separátne prekliky
  • slidy je možné spúšťať vo vopred určenom časovom intervale

Hotovú šablónu PSD je potrebné dodať min. 2 dni pred spustením Kútiku. Prosíme o celú PSD šablónu, nie len vyexportované obrázky

Kauf.sk a Zoznamtovaru.sk

Ďalšie cenové porovnávače produktov a vyhľadávače tovaru zo skupiny Naspers, ktoré ponúkajú podobné služby ako Heureka.cz. Ide o jednoduchšie a rýchlejšie verzie vyhľadávania produktov a porovnávanie cien.

Návštevnosť a zobrazenia serverov za október 2013:

Kauf.sk 158 690 RU, 214 589 PV

Zoznamtovaru.sk 121 212 RU, 490 781 PV

Možnosti inzercie na českých serveroch nájdete tu.

Obchodné podmienky inzercie na internetových serveroch.