Dátové prehľady v ProductADS

Novo ponúkame v rozhraní ProductADS nasledujúce dátové prehľady:
 


Hľadané frázy na Heureke - ZDARMA

Vedieť, aké kľúčové slová a frázy sú vyhľadávané a aká je ich úspešnosť, je jedným z kľúčových prvkov každého výkonovo orientovaného inzertného nástroja. Dátový prehľad o hľadaní na Heureke vám pomôže identifikovať kľúčové slová a frázy, ktoré návštevníci Heureky vyhľadali pred odchodom do konkrétnej kategórie na Heureke. Vďaka tomu nezabudnete na žiadne dôležité slová a frázy.

Dátový prehľad obsahuje hľadanosť za posledných 7 dní daného slova alebo frázy.

Prehľad si môžete objednať v rozhraní ProductADS, cez svojho obchodníka alebo nás kontaktujte na obchod@heureka.cz. Pred vystavením objednávky budeme od Vás požadovať toto doplnenie:

- od kedy dáta chcete
- na základe číselníka, aké kategórie chcete sledovať

Aké dáta prehľad obsahuje?

ReportID = identifikátor vašej značky na Heureke
Time = časové obdobie, za ktoré dáta sledujeme
Keyword = hľadané kľúčové slovo alebo frázy
CategoryId = identifikátor kategórie, do ktorej návštevník pokračoval po vyhľadaní kľúčového slova
CategoryPath = zaradenie kategórie, do ktorej návštevník pokračoval po vyhľadaní kľúčového slova
SearchTerm = vyhľadávaná kľúčové slová a frázy
Searches = týždenné hľadanosť kľúčového slova alebo frázy
SuccessIndex = ukazovateľ, ktorý zohľadňuje počet hľadanie a klikov do obchodov počas návštevy s hľadaním (čím väčší index, tým viac klikov z hľadaného slova je)

Ukážka reportu tu.


Popularita produktov v kategórii

Pre výrobcov a značky je dôležité sledovať, ako sa ich produktom darí na trhu a práve poradie produktov v kategórii na Heureke odráža ich popularitu medzi ľuďmi. Značka sa teda sledovaním tohto dátového prehľadu môže jednoducho dozvedieť, ako sa v čase vyvíja popularita ich produktov voči konkurencii a či produkty vyskočili na vyššie pozície v kategórii po marketingovej kampani.

Ako to funguje? Radiaci algoritmus pracuje s dátami z webu Heureky. Dáta pre zvolené obdobie odrážajú stav v okamihu generovania reportu, ktoré prebieha v nočných hodinách. Cieľom je poskytnúť jednoducho spracovateľné dáta, ktoré sú dostupné na stránkach Heureky tak, aby s nimi bolo možné ľahko pracovať v bežných nástrojoch ako napr. Excel.

Prehľad si môžete objednať v rozhraní ProductADS, cez svojho obchodníka alebo nás kontaktujte na obchod@heureka.cz. Pred vystavením objednávky budeme od Vás požadovať toto doplnenie:

- od kedy dáta chcete
- akú častú aktualizáciu dát potrebujete (mesačne, týždenne, či denne)
- na základe číselníka, aké kategórie chcete sledovať

Aké dáta prehľad obsahuje?

ReportID = identifikátor vašej značky na Heureke
Date = dátum, pre ktoré sú štatistiky spočítané
ProductID = identifikátor produktu na Heureke
ProductName = názov produktu
CategoryId = identifikátor kategórie, v ktorej je produkt zaradený
CategoryPath = zaradenie kategórie v katalógu Heureky, kde je produkt umiestnený
PositionInCategory = poradie produktu v kategórii

Ukážka reportu tu.


Predaja produktov v e-commerce

Pre management je dôležité mať informácie. Vedieť, ktoré kategórie tovarov na trhu rastú, aké produkty začínajú byť medzi ľuďmi populárny alebo v akom cenovom pásme sa pohybujú najpredávanejšie produkty v danej kategórii. Ak je manažér schopný tieto dáta porovnať so svojimi internými dátami, môže objaviť skrytý potenciál a zamerať svoje úsilie správnym smerom. V reporte Predaje produktov v e-commerce od Heureky nájdete odhady predajov konkrétnych produktov, vďaka ktorému práve takéto informácie získate.

Prehľad predajov v e-commerce prináša odhady predaných kusov konkrétneho produktu a nie je akokoľvek naviazaný na jednotlivé e-shopy, také dáta neposkytujeme a nikdy v budúcnosti ani poskytovať nebudeme. Pre presnosť prehľadu je úplne zásadné, z akých zdrojov pri jeho prepočítavaní vychádzame. Započítavame predovšetkým dáta z merania konverzií u produktov. Doplňujúcim zdrojom sú potom štatistiky z webu Heureky. Cieľom tohto prehľadu je priniesť kvalifikované informácie o raste a poklesu predaja u konkrétnych produktov, ich cenotvorbe a vzniku nových predajných príležitostí.

Prehľad si môžete objednať v rozhraní ProductADS, cez svojho obchodníka alebo nás kontaktujte na obchod@heureka.cz. Pred vystavením objednávky budeme od Vás požadovať toto doplnenie:

- od kedy dáta chcete
- akú častú aktualizáciu dát potrebujete (mesačne, týždenne, či denne)
- na základe číselníka, aké kategórie chcete sledovať

Aké dáta Prehľad predajov v e-commerce obsahuje?

ReportID = identifikátor vašej značky
DataFrom = na Heureka.sk sa zobrazujú dáta zo slovenského trhu => SK
DataFrequency = aktualizácie dát (mesačné, týždenné, denné)
Date = dátum, pre ktoré sú štatistiky spočítané
ProductID = identifikátor produktu na Heureke
ProductName = názov produktu
CategoryId = identifikátor kategórie, v ktorej je produkt zaradený
CategoryPath = kategória v katalógu Heureky, kde je produkt umiestnený
ProducerName = názov výrobcu, ak je evidovaný v katalógu Heureky
MinPriceHeureka = minimálna cena, za ktorú bol výrobok na Heureke ponúkaný
MaxPriceHeureka = maximálna cena, za ktorú bol výrobok na Heureke ponúkaný
AvgPriceHeureka = priemerná cena, za ktorú bol výrobok na Heureke ponúkaný
MinPriceSold = minimálna cena, za ktorú bol produkt aspon raz predaný
MaxPriceSold = maximálna cena, za ktorú bol produkt aspon raz predaný
AvgPriceSold = priemerná cena, za ktorú bol produkt aspon raz predaný
ItemsSold = odhad predaných kusov produktu
RatingHeureka = percentuálny hodnotenia produktu v rámci služby Overené zákazníkmi
ReviewsHeureka = počet recenzií zozbieraných v rámci služby Overené zákazníkmi
RankInCategoryHeureka = poradie produktu v kategórii

Ukážka reportu tu.