Dátové prehľady: Hľadané frázy na Heureke

Vedieť, aké kľúčové slová a frázy sú vyhľadávané a aká je ich úspešnosť, je jedným z kľúčových prvkov každého výkonovo orientovaného inzertného nástroja. Dátový prehľad o hľadaní na Heureke vám pomôže identifikovať kľúčové slová a frázy, ktoré návštevníci Heureky vyhľadali pred odchodom do konkrétnej kategórie na Heureke. Vďaka tomu nezabudnete na žiadne dôležité slová a frázy.

Dátový prehľad obsahuje hľadanosť za posledných 7 dní daného slova alebo frázy.

Ako prehľad hľadaných fráz využiť?

V prehľade sa dozviete:

  • Ktoré kľúčové slova návštevníci použili pred návštevou určitej kategórie
  • Ktoré kľúčové slova by ste mali využiť pri plánovaní kampane v ProductADS

Ako objednať

Prehľad si môžete objednať v rozhraní ProductADS, cez svojho obchodníka alebo nás kontaktujte na obchod@heureka.cz. Pred vystavením objednávky budeme od Vás požadovať toto doplnenie:

- od kedy dáta chcete (k dispozícii dáta od 1. 1. 2019)
- na základe číselníka, aké kategórie chcete sledovať

Aké dáta prehľad obsahuje?

ReportID = identifikátor vašej značky na Heureke
Time = časové obdobie, za ktoré dáta sledujeme
Keyword = hľadané kľúčové slovo alebo frázy
CategoryId = identifikátor kategórie, do ktorej návštevník pokračoval po vyhľadaní kľúčového slova
CategoryPath = zaradenie kategórie, do ktorej návštevník pokračoval po vyhľadaní kľúčového slova
SearchTerm = vyhľadávaná kľúčové slová a frázy
Searches = týždenné hľadanosť kľúčového slova alebo frázy
SuccessIndex = ukazovateľ, ktorý zohľadňuje počet hľadanie a klikov do obchodov počas návštevy s hľadaním (čím väčší index, tým viac klikov z hľadaného slova je)

Ukážka reportu tu.


Objednať cez e-mail Objednať v ProductADS