Dátové prehľady: Predaja produktov v e-commerce

datové přehledy

Pre management je dôležité mať informácie. Vedieť, ktoré kategórie tovarov na trhu rastú, aké produkty začínajú byť medzi ľuďmi populárny alebo v akom cenovom pásme sa pohybujú najpredávanejšie produkty v danej kategórii. Ak je manažér schopný tieto dáta porovnať so svojimi internými dátami, môže objaviť skrytý potenciál a zamerať svoje úsilie správnym smerom. V reporte Predaje produktov v e-commerce od Heureky nájdete odhady predajov konkrétnych produktov, vďaka ktorému práve takéto informácie získate.

Ako je možné využiť dáta?

Z prehľadu predaja v e-commerce sa môžete dozvedieť:

  • Aký je najpredávanejší produkt v kategórii
  • Aký je tržný podiel značky v kategórii
  • Aký je tržný podiel produktu v kategórii
  • Ovplyvňuje marketingová kampaň online predaje
  • Ktoré produkty sa stávajú populárnymi
  • Ako sú produkty hodnotené v porovnaní s konkurenciou
  • Ako cena ovplyvňuje predaj produktov

Ako objednať

Prehľad si môžete objednať v rozhraní ProductADS, cez svojho obchodníka alebo nás kontaktujte na obchod@heureka.cz. Pred vystavením objednávky budeme od Vás požadovať toto doplnenie:

- od kedy dáta chcete
- akú častú aktualizáciu dát potrebujete (mesačne, týždenne, či denne)
- na základe číselníka, aké kategórie chcete sledovať

Aké dáta Prehľad predajov v e-commerce obsahuje?

ReportID = identifikátor vašej značky
DataFrom = na Heureka.sk sa zobrazujú dáta zo slovenského trhu => SK
DataFrequency = aktualizácie dát (mesačné, týždenné, denné)
Date = dátum, pre ktoré sú štatistiky spočítané
ProductID = identifikátor produktu na Heureke
ProductName = názov produktu
CategoryId = identifikátor kategórie, v ktorej je produkt zaradený
CategoryPath = kategória v katalógu Heureky, kde je produkt umiestnený
ProducerName = názov výrobcu, ak je evidovaný v katalógu Heureky
MinPriceHeureka = minimálna cena, za ktorú bol výrobok na Heureke ponúkaný
MaxPriceHeureka = maximálna cena, za ktorú bol výrobok na Heureke ponúkaný
AvgPriceHeureka = priemerná cena, za ktorú bol výrobok na Heureke ponúkaný
MinPriceSold = minimálna cena, za ktorú bol produkt aspon raz predaný
MaxPriceSold = maximálna cena, za ktorú bol produkt aspon raz predaný
AvgPriceSold = priemerná cena, za ktorú bol produkt aspon raz predaný
ItemsSold = odhad predaných kusov produktu
RatingHeureka = percentuálny hodnotenia produktu v rámci služby Overené zákazníkmi
ReviewsHeureka = počet recenzií zozbieraných v rámci služby Overené zákazníkmi
RankInCategoryHeureka = poradie produktu v kategórii

Ukážka reportu tu.


Objednať cez e-mail Objednať v ProductADS


Prehľad predajov v e-commerce prináša odhady predaných kusov konkrétneho produktu a nie je akokoľvek naviazaný na jednotlivé e-shopy, také dáta neposkytujeme a nikdy v budúcnosti ani poskytovať nebudeme. Pre presnosť prehľadu je úplne zásadné, z akých zdrojov pri jeho prepočítavaní vychádzame. Započítavame predovšetkým dáta z merania konverzií u produktov. Doplňujúcim zdrojom sú potom štatistiky z webu Heureky. Cieľom tohto prehľadu je priniesť kvalifikované informácie o raste a poklesu predaja u konkrétnych produktov, ich cenotvorbe a vzniku nových predajných príležitostí.