PPC systém pre zoraďovanie obchodov na Heureke
PPC systém je základný spôsob, ako sa môžu obchody propagovať na Heureke. Jeho výhody sú nasledujúce:
- Oslovíte stovky až tisíce ľudí denne;
- zobrazíte produkty v katalógu Heureky aj vo výsledkoch vyhľadávania;
- môžete posunúť Váš e-shop na prvé miesto v porovnaní ceny - do „Top boxu“;
- zmeriate si konverzie;
- môžete získať certifikát „Overené zákazníkmi“;
- získate sortiment report;
- môžete sa zapojiť do projektu „Najbližšie obchody“.
Zobrazovanie produktov v katalógu Heureky a PPC systém
Po zapojení Vášho obchodu do PPC systému, budú Vaše produkty napárované do príslušných kategórií v katalógu Heureky. Akonáhle získate certifikát „Overené zákazníkmi“, môžete začať využívať bidding (nastavovať vyššie CPC, než je v základnom cenníku), a tým zvýšiť svoju šancu na umiestnenie medzi prvými 4 doporučenými obchodmi do „Top boxu“. Ďalšími kritériami, ktoré sú dôležité, sú cena produktu a jeho skladová dostupnosť.
Ako posunúť obchod do „Top boxu“
Heureka vyberá kvalitné obchody, ktoré sa užívateľom zobrazujú v Top boxe „Heureka pre Vás vyberá kvalitné obchody". V tejto podsekcii sa môžu zobraziť až 4 e-shopy.
Základom je využívanie služby „Overené zákazníkmi". Na základe spokojnosti Vašich zákazníkov potom môžete získať certifikát, ktorý je nutnou podmienkou pre zobrazovanie vo výbere kvalitných obchodov. E-shopy, ktoré majú najlepšie hodnotenie, majú väčšiu šancu dostať sa medzi prvé 4 obchody u daného produktu. Hodnotenie e-shopov ale nie je jediné kritérium, ktoré ovplyvňuje zobrazenie obchodu v „Top boxe“. Na výber majú vplyv nasledujúce faktory:
- kvalita služieb obchodu;
- dostupnosť produktu;
- cena produktu;
- cena za preklik do obchodu;
Pod Top boxom sú obchody zoradené podľa ceny tovaru. Za preklik je účtovaná minimálna cena v kategórii podľa aktuálneho cenníku.
Viac informácií o jednotlivých kritériách výberu nájdete tu.
Meranie konverzií
Nástroj „Meranie konverzií“ Vám zadarmo ponúka dôležité informácie o efektivite Vášho zobrazovania na Heureke. Umožnuje tiež sledovať ROI (návratnosť Vašich investícií) až na úroveň konkrétnych sekcií a produktov. Podrobné informácie o tom, ako implementovať meranie konverzií sa dozviete na nasledujúcich stránkách:
Implementácia kódu merania konverzií
XML reporty z Merania konverzií
Ako zvýšiť konverzný pomer
Automatické bidovanie
Chcete efektívne investovať peniaze za propagáciu produktov, privádzať relevantných zákazníkov a mať pod dohľadom svoje náklady? Existuje rad nástrojov, ktoré vám s tým pomôžu. Objavte ich.
Overené zákazníkmi
„Overené zákazníkmi“ je služba Heureky, ktorá zaisťuje nezávislé hodnotenie Vášho obchodu len od zákazníkov, ktorí u Vás nakúpili. Predstavuje pre Vás cennú spätnú väzbu na Vami poskytované služby, dozviete sa, v čom Váš obchod vyniká a tiež to, čo môžete do budúcna zlepšiť. Certifikát „Overené zákazníkmi“ je pre zákazníkov veľmi dôležitým kritériom pri výbere obchodu, v ktorom nakúpi. Certifikát môžete získať na základe pozitívnych hodnotení užívateľov. Tie získate tým, že užívateľ vyplní dotazník o spokojnosti s nákupom, ktorý dostane po uskutočnenom nákupe e-mailom. Na hodnotenie zákazníka máte možnosť reagovať.
Podrobné informácie o službe "Overené zákazníkmi"
Návod ako si aktivovať službu "Overené zákazníkmi"
Sortiment Report
Sortiment Report obsahuje kľúčové údaje pre pracovníkov e-shopov zodpovedných za štruktúru sortimentu a cenotvorbu. Kľúčové údaje zahrňujú počet konkurentov ponúkajúcich rovnaký produkt, porovnanie ceny e-shopov so zbytkom trhu, možnosť zaradiť produkt podľa jeho popularity na Heureke apod. Získate ho formou dát vo voliteľnom formáte (XLS, XML a CSV). Dáta sú dostupné on-line a nájdete ich v administrácii e-shopu. Sortiment Report neobsahuje názvy konkurenčných e-shopov, ale ukazuje cenovú škálu produktu na trhu. Je určený len pre e-shopy s certifikátom „Overené zákazníkmi“.
Najbližšie obchody
Prostredníctvom služby "Najbližšie obchody" Vám privedieme zákazníkov z Internetu priamo do Vašej predajňe.