Tlačové správy

Povianočné zľavy sú v plnom prúde, ich priemerná výška je 16,5 %

07.01.2016

Povianočné zľavy sú v plnom prúde, ich priemerná výška je 16,5 % Slováci opäť prepadli ošiaľu povianočných výpredajov, ktoré potrvajú ešte približne dva týždne. V priemere e-shopy zlacnia tovar…

Slováci najviac nakupovali v pondelok 14. decembra

22.12.2015

Slováci najviac nakupovali v pondelok 14. decembra Slováci si tento rok nakúpili darčeky s dostatočným predstihom,  najsilnejší nákupný deň na internete bol presne 10 dní pred Štedrým…

Slováci minú v e-shopoch tento rok rekordných vyše 700 mil. €

25.11.2015

Slováci minú v e-shopoch tento rok rekordných vyše 700 mil. € Slováci nakupujú online stále viac, tento rok minú v e-shopoch zhruba 703 miliónov eur. Stále stúpa počet e-shopov, už sa ich počet…

Počas Dňa dopravy zdarma Slováci minuli vyše 1,83 milióna eur

20.11.2015

Počas Dňa dopravy zdarma Slováci minuli vyše 1,83 milióna eur Deň dopravy zdarma bol tento rok silnejší než vlani a Slováci ušetrili na doprave z e-shopov viac, až o takmer 23-tisíc eur. Zároveň…

Skúsenosť je pre Slovákov pri nákupe online dôležitá

11.08.2015

Skúsenosť je pre Slovákov pri nákupe online dôležitá Slováci sú čoraz aktívnejšími recenzentmi. Osobné skúsenosti majú veľkú váhu nielen pri rozhodovaní sa medzi e-shopmi, ale aj ako spätná…

Na internete nenakupujeme sami. Necháme si poradiť

25.07.2015

Na internete nenakupujeme sami. Necháme si poradiť Málokto sa pri nakupovaní spolieha iba na vlastný názor. Smutným, až trochu extrémnym príkladom sú nákupné centrá plné zničených mužov, ktorých…

Online platby sú stále obľúbenejšie

09.06.2015

Online platby sú stále obľúbenejšie Hoci medzi najrozšírenejšie spôsoby platby v e-shopoch stále patria platba na dobierku a platba pri osobnom prevzatí tovaru, online platby sa predierajú…

O Samsung Galaxy S6 je rovnaký záujem ako o predchodcu

11.05.2015

O Samsung Galaxy S6 je rovnaký záujem ako o predchodcu Záujem slovenských zákazníkov o novú vlajkovú loď Samsungu je porovnateľný s predchádzajúcim modelom. Bratislava 11. mája – O nový…

Heureka stavila na vtipnú on-line video kampaň

14.04.2015

Nákupný portál Heureka podporuje v apríli svoju mobilnú aplikáciu cestou zábavných videí na sociálnych sieťach. Heureka spustila kampaň na podporu svojej mobilnej aplikácie. Počas apríla ju…

Komunikáciu Heureky na Slovensku zastreší PRime time

27.02.2015

Komunikáciu a media relations portálu Heureka má na Slovensku od začiatku marca v rukách agentúra PRime time. „Agentúra PRime time nás oslovila kreatívnym a komplexným riešením komunikácie.…

první | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | poslední