Tlačové správy
Hitom Valentína sú erotické pomôcky, šperky ako darček tento rok stagnujú
24.02.2014
Hitom tohtoročného Valentína sú erotické pomôcky, pánska spodná bielizeň, ale aj dámske župany. Slováci sa tento rok zaujímajú aj o digitálne fotorámiky, na ktorých môžu diaľkovým…
Nákup kníh cez internet je čoraz populárnejší
23.02.2014
Nákup kníh cez internet je čoraz populárnejší. Kým predvlani si v e-shope kúpilo knihu 26 % zákazníkov internetových obchodov, vlani až 35 %. Populácia online spotrebiteľov navyše…
Slováci míňajú v e-shopoch čoraz viac peňazí
20.02.2014
Slovenskí spotrebitelia minuli vlani na internete v priemere viac peňazí ako rok predtým. Kým v roku 2012 zaplatilo v internetových obchodoch viac ako 800 EUR približne 15 % všetkých…
Dobierka je na ústupe, pri nákupe cez internet ju preferuje 58 % opýtaných Slovákov
20.02.2014
Dobierka ostáva s 58 % aj naďalej najobľúbenejším spôsobom platby Slovákov za tovar kúpený v internetových obchodoch. Jej popularita ale medziročne klesla o sedem percentuálnych bodov v…
Ženy nakupujú v e-shopoch častejšie ako muži
16.02.2014
Slovenské ženy nakupujú v internetových obchodoch častejšie ako slovenskí muži. Minimálne jeden krát za mesiac navštívi niektorí zo slovenských e-shopov približne 46 % žien a 37 % mužov…
Muži nakupujú v e-shopoch počítače, ženy oblečenie
14.02.2014
Knihy si vlani na internete kúpilo 35 % online spotrebiteľov. Slováci nakupujúci na internete najčastejšie vkladajú do svojich virtuálnych nákupných košíkov oblečenie, knihy, počítače, mobilné…
Slováci sú viac spokojní s e-shopmi než s kamennými predajňami
11.02.2014
Spokojnosť Slovákov so službami internetových obchodov je vyššia ako so servisom predajní kamenných. Kým e-shopy úplne alebo väčšinou plnia očakávania až 96 % spotrebiteľov, s kamennými obchodmi…