Tlačové správy

Hitom Valentína sú erotické pomôcky, šperky ako darček tento rok stagnujú

24.02.2014

  Hitom tohtoročného Valentína sú erotické pomôcky, pánska spodná bielizeň, ale aj dámske župany. Slováci sa tento rok zaujímajú aj o digitálne fotorámiky, na ktorých môžu diaľkovým…

Nákup kníh cez internet je čoraz populárnejší

23.02.2014

  Nákup kníh cez internet je čoraz populárnejší. Kým predvlani si v e-shope kúpilo knihu 26 % zákazníkov internetových obchodov, vlani až 35 %. Populácia online spotrebiteľov navyše…

Slováci míňajú v e-shopoch čoraz viac peňazí

20.02.2014

  Slovenskí spotrebitelia minuli vlani na internete v priemere viac peňazí ako rok predtým. Kým v roku 2012 zaplatilo v internetových obchodoch viac ako 800 EUR približne 15 % všetkých…

Dobierka je na ústupe, pri nákupe cez internet ju preferuje 58 % opýtaných Slovákov

20.02.2014

  Dobierka ostáva s 58 % aj naďalej najobľúbenejším spôsobom platby Slovákov za tovar kúpený v internetových obchodoch. Jej popularita ale medziročne klesla o sedem percentuálnych bodov v…

Ženy nakupujú v e-shopoch častejšie ako muži

16.02.2014

Slovenské ženy nakupujú v internetových obchodoch častejšie ako slovenskí muži. Minimálne jeden krát za mesiac navštívi niektorí zo slovenských e-shopov približne 46 % žien a 37 % mužov…

Muži nakupujú v e-shopoch počítače, ženy oblečenie

14.02.2014

Knihy si vlani na internete kúpilo 35 % online spotrebiteľov. Slováci nakupujúci na internete najčastejšie vkladajú do svojich virtuálnych nákupných košíkov oblečenie, knihy, počítače, mobilné…

Slováci sú viac spokojní s e-shopmi než s kamennými predajňami

11.02.2014

Spokojnosť Slovákov so službami internetových obchodov je vyššia ako so servisom predajní kamenných. Kým e-shopy úplne alebo väčšinou plnia očakávania až 96 % spotrebiteľov, s kamennými obchodmi…

první | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | poslední